قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت زردچوبه قيمت زردچوبه اعلا قيمت زردچوبه برتر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت يك كيلو زردچوبه-فروش زردچوبه قلم پودر نشده-قيمت جهاني زردچوبه-قيمت زردچوبه 100 گرمي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت يك كيلو زردچوبه-فروش زردچوبه قلم پودر نشده-قيمت جهاني زردچوبه-قيمت زردچوبه 100 گرمي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر و قيمت يك كيلو زردچوبه-فروش زردچوبه قلم پودر نشده-قيمت جهاني زردچوبه-قيمت زردچوبه 100 گرمي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

زردچوبه با ساير اعضاي خانواده زنجبيل ارتباط نزديكي دارد و يك گياه چند ساله است كه بومي هند است و داراي نام علمي Curcuma longa مي باشد. خود زردچوبه از ريزوم گياه گرفته شده است كه قبل از اينكه به صورت پودر مفيد در آيد، خشك مي شود. اين گياه به درجه حرارت و شرايط خاصي براي رشد نياز دارد، بنابراين به طور گسترده در سراسر جهان كشت نمي شود، اما به دليل مطلوبيت آن، به سراسر جهان صادر مي شود. رنگ پودر زردچوبه شايد مهمترين ويژگي آن باشد، زيرا زرد روشن است. شما مطمئنا آن را ديده ايد، حتي اگر آن را نشناسيد، و اگر تا به حال از غذاي هندي لذت نبرده ايد، تقريبا به طور قطع آن را مصرف مي كنيد.

بوي زردچوبه اندكي مانند خردل است اما داراي يك تلخي گرم و تقريبا مانند فلفل است كه غذاهاي مختلفي را تكميل مي كند و طعم آن موجب شده است كه در تهيه سوپ ها، سس ها، خوراك ها، غذاهاي گوشتي، بيسكويت ها، آماده سازي برنج، و به عنوان يك ادويه معمولي براي ده ها غذاي محلي و خاص ديگر محبوب باشد. علاوه بر استفاده گسترده از آن در آماده سازي غذا، زردچوبه به عنوان يكي از جامع ترين و قدرتمند ترين گياهان دارويي در درمان هاي آيورودايي و ساير روش هاي سنتي محلي مورد ستايش قرار گرفته است.

كوركومين مهمترين و فعالترين عنصر اين “گياه فوق العاده” است. آب زردچوبه شايد رايج ترين شكل اين گياه در كاربرد هاي پزشكي است، اما مي توان آن را به سرم ها و كرم هاي موضعي نيز مخلوط كرد. اسانس زردچوبه نيز يك عامل سلامت موثر است.

 پودر حاصل از گياه زردچوبه داراي رنگ زرد تيره است كه در زمره يكي از ادويه هاي پركاربرد قرار مي گيرد. هند خاستگاه اصلي اين گياه مي باشد و زردچوبه تشكيل دهنده قسمت اصلي ادويه كاري معروف است كه در بسياري از غذاهاي هندي كاربرد دارد. از اين ادويه پر خاصيت به نام زعفران هندي و ادويه طلايي نيز ياد مي شود. اين گياه اغلب در آسيا و آمريكاي مركزي رشد و پرورش مي يابد.

زرد چوبه به عنوان يكي از گياهان دارويي قديمي شناخته مي شود. اين گياه از صدها سال پيش در هندوستان كاشت مي شده است. از ريزوم پودر شده زردچوبه براي طعم دهي به مواد غذايي مختلف استفاده مي شود. زردچوبه همچنين در رنگ كردن انواع پارچه ها به خصوص پارچه هاي پنبه اي، ابريشمي و پشمي كاربرد دارد.

پودر زرد چوبه كه ما در خانه به عنوان ادويه غذا استفاده مي كنيم پودري است كه از آسياب كردن ريشه اين گياه به دست مي آيد و همچنين زردچوبه باعث شده، در خيلي از فرهنگها از آن به عنوان رنگ استفاده مي كنند و در نواحي مختلف به شكل هاي مختلف، مثل پودر زردچوبه، چاي زردچوبه، عصاره زردچوبه، كپسول مكمل غذايي تي صابون زردچوبه استفاده مي كنند.

اخيرا دانشمندان درباره زردچوبه كه هنديان تا اين اندازه به آن اعتقاد دارند، پژوهش كردند، به اين نتيجه رسيدند كه زردچوبه واقعا داراي خواص درماني قدرتمندي است. ماده فعال كوركومين در زردچوبه يك ضد التهاب و آنتي اكسيدان موثري است كه 3% از وزن زردچوبه را تشكيل مي دهد، و براي مصرف روزانه از اين ماده موثر را روزي يك گرم توصيه كرده اند.

 

قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

زردچوبه چه مزايا و خواصي دارد؟

1) مراقبت از پوست: زردچوبه از بسياري جهات كمك مي كند پوست شما سالم بماند. زردچوبه با مهار رشد باكتري هاي ايجاد كننده جوش و كاهش ترشح چربي توسط غدد چربي، جوش ها را از بين مي برد. استفاده مداوم از زردچوبه، زخم هاي آكنه را از بين مي برد، و باعث مي شود كه پوست شما بي نقص و درخشان باشد. خواص ضد التهابي و ضد عفوني آن باعث بهبودي تسريع بهبودي بريدگي و تسكين خارش پوست مي شود. كوركومين مولفه مهم زردچوبه، سرشار از آنتي اكسيدان است، كه با مهار رشد راديكال هاي آزاد، با نشانه هاي پيري مانند چين و چروك و تغيير رنگ مبارزه ميكند.

2) كمك به كاهش وزن: زردچوبه اين ادويه طلايي، به تسريع ميزان متابوليسم كمك ميكند و اجازه ميدهد بدن شما مقدار قابل توجهي كالري را بسوزاند و باعث كاهش وزن شود. همچنين در كاهش توده چربي و سم زدايي از كبد، كه وقتي براي كاهش وزن رژيم غذايي ميگيريد، اين دو عامل بسيار اهميت دارند، مفيد است. همچنين، زردچوبه با كوركومين، مي تواند مكمل ايده آلي براي كاهش وزن باشد، زيرا سطح كلسترول بد را كاهش ميدهد و مسئول سركوب پيام هاي التهابي در عضله، لوزالمعده و سلول هاي چربي است. بنابراين، در حالي كه بدن شما با التهاب مبارزه نميكند، مي توانيد به آساني روي كاهش وزن تمركز كنيد.

3) خاصيت ضد التهابي: يكي از معروف ترين كاربرد هاي زردچوبه به عنوان عامل ضد التهابي است. مواد فعال در زردچوبه فراوان هستند، اما يك تركيب بسيار مهم آن كوركومين است. اين ماده با توجه به توانايي هاي ضد التهابي خود، در جامعه پزشكي توجه قابل زيادي را به خود جلب كرده است. در واقع، قدرت اين ماده به بعضي از قوي ترين گزينه هاي دارويي براي كاهش التهاب مرتبط ميشود. به همين علت، مصرف زردچوبه اغلب براي كاهش درد آرتروز، نقرس و درد عضلاني پس از ورزش يا آسيب پيشنهاد ميشود. زردچوبه مي تواند هم به صورت موضعي و هم زماني كه به طور معمول مصرف مي شود، اين تسكين را در پي داشته باشد. مصرف موضعي آن براي كاهش التهاب هموروئيدها نيز مفيد است.

4) درمان و پيشگيري از سرطان: به نظر مي رسد كه كل جهان براي درمان سرطان تلاش مي كند و بايد تلاش كند، زردچوبه يكي از بهترين روش هاي گياهي براي درمان يا پيشگيري از انواع سرطان است. كوركومين عامل آنتي اكسيداني قوي است كه به طور مستقيم با كاهش سلول هاي سرطاني روده ارتباط دارد و همچنين يك مهار كننده مستقيم پروتئيني است كه براي رشد تومور ضروري است. اين مسئله باعث مي شود زردچوبه علاوه بر ادويه اي فوق العاده كه در هر رژيم غذايي گنجانده ميشود، به عنوان يك اقدام پيشگيرانه و به عنوان وسيله اي براي كاهش متاستاز رشد سرطاني عمل كند. بيشترين تحقيقات در مورد اثرات زردچوبه در پيشگيري از سرطان روده بزرگ بوده اند، اما ساير انواع تحقيقات سرطان مربوط به كوركومين اكنون در حال انجام هستند.

5) سم زدايي از بدن: معلوم شده است كه زردچوبه بدن و تركيبات آلي فعال آن عملكرد كبد را بهبود مي بخشند و سطح سميت در بدن را كاهش مي دهند. با تحريك سيستم لنفاوي و حصول اطمينان از اينكه سموم به درستي از بين مي روند، فعاليت هاي آنتي اكسيداني زردچوبه راه حلي ايده آل براي بيماري هاي كبدي يا مسموميت زدايي است.

 

قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ديگر فوايد زردچوبه:

كبد چرب: كوركومين موجود در زردچوبه براي سم زدايي كبد از فلزات سنگين و داروها و براي درمان كبد چرب مفيد است.

ديابت و قند خون: مطالعات نشان داده است كه كوركومين موجود در زردچوبه 400 برابر قدرتمند تر از متفورمين بوده و براي درمان ديابت نوع 2 مفيد است.

چشم: با توجه به خواص ضد التهابي و آنتي اكسيداني بالاي زردچوبه مي توان از آن براي درمان بيماريها و اختلالات چشمي استفاده كرد.

بارداري: كوركومين موجود در زردچوبه اثر آرام بخشي بر عضله رحم دارد و براي تشكيل اندامهاي حياتي جنين به ويژه ريه ها بسيار مفيد است. همچنين سيستم ايمني زنان باردار را در برابر عفونتها بالا مي برد و براي درمان يبوست و كنترل قند خون و جلوگيري از ديابت بارداري در زنان باردار مفيد است.

لاغري وكاهش وزن: كوركومين موجود در زردچوبه مي تواند به لاغري و كاهش وزن كمك كند، زيرا باعث افزايش سرعت متابوليسم بدن مي شود.

افسردگي: كوركومين موجود در زردچوبه باعث ترشح سروتومين و دوپامين مغز مي شود كه براي درمان افسردگي مفيد است.

سلامت قلب: زردچوبه مي تواند براي پيشگيري و درمان بيماري هاي قلبي و عروقي مفيد باشد و خطر حمله قلبي و سكته قلبي را كاهش مي دهد.

فشارخون: زردچوبه براي كاهش فشارخون بالا بسيار مفيد است.

سرطان: زردچوبه براي درمان انواع سرطان به ويژه كولون مفيد است و متاستاز سلولهاي سرطاني را كاهش مي دهد.

آلزايمر: يكي از بهترين مواد طبيعي براي درمان آلزايمر و زوال عقل زردچوبه است. اين ماده به پاكسازي پلاك آميلوئيد كه عامل اصلي آلزايمر است كمك بسيار بالايي مي كند.

قيمت زردچوبه-قيمت زردچوبه اعلا-قيمت زردچوبه برتر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت يك كيلو زردچوبه-فروش زردچوبه قلم پودر نشده-قيمت جهاني زردچوبه-قيمت زردچوبه 100 گرمي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 230 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593086

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .